Robininmalawi.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Robin

Reacties

Reacties

Marga Moos

Hey Robin,wat ben ik blij om te horen dat alles goed is gegaan met de reis en zo leuk dat je ons op de hoogte houd van je avontuur. Heel leuk om je verhaal te lezen,geniet maar lekker van die fantastische lieve,schattige kindjes! ????????

Marga Moos

Haha,vraagtekens moesten smiley's zijn,dan maar zo! Xxx

Ingrid

Dag lieverd, het gaat helemaal goedkomen :-) geniet van alles. Ik ben trots op je ????

Ingrid

???? is natuurlijk xoxo

Sietske

Leuk man!

Sietske

Die verhalen dus en de foto'ssss

Ellie rombout

Kind wat ben ik trots op je. Zal ik van mijn leven nooit gedurfd hebben. Ik kijk naar je berichten en foto's uit. Liefs oma

Daniel

He mooie dochter, geniet ervan. Leuk zo een blog. Helemaal 2015

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!