Robininmalawi.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Robin

Marga Moos

Hey Robin,wat ben ik blij om te horen dat alles goed is gegaan met de reis en zo leuk dat je ons op de hoogte houd van je avontuur. Heel leuk om je verhaal te lezen,geniet maar lekker van die fantastische lieve,schattige kindjes! ????????

Marga Moos

Haha,vraagtekens moesten smiley's zijn,dan maar zo! Xxx

Ingrid

Dag lieverd, het gaat helemaal goedkomen :-) geniet van alles. Ik ben trots op je ????

Ingrid

???? is natuurlijk xoxo

Sietske

Leuk man!

Sietske

Die verhalen dus en de foto'ssss

Ellie rombout

Kind wat ben ik trots op je. Zal ik van mijn leven nooit gedurfd hebben. Ik kijk naar je berichten en foto's uit. Liefs oma

Daniel

He mooie dochter, geniet ervan. Leuk zo een blog. Helemaal 2015